Модуль 4.
Формуюче оцінювання корегує хід проекту й дозволяє не відхилятися від теми. Я дізнався про організаційні форми, методи й інструменти такого оцінювання, проте поки що не вистачає практичних навичок такої роботи.
Вправи цього модуля дозволили оновити навички роботи з організаційними діаграмами, більш чітко продумати план оцінювання.
Основні запитання конкретизують зміст і мету навчання й допомагають проектній діяльності учнів.
Формуюче оцінювання корегує хід проекту й дозволяє не відхилятися від теми. Я дізнався про організаційні форми, методи й інструменти такого оцінювання, проте поки що не вистачає практичних навичок такої роботи.
Вправи цього модуля дозволили оновити навички роботи з організаційними діаграмами, більш чітко продумати план оцінювання.
Основні запитання конкретизують зміст і мету навчання й допомагають проектній діяльності учнів.
Так над планом оцінювання треба ще думати ....
ВідповістиВидалити